poniedziałek, 9 stycznia 2017

"Tych Pięciu"

Dzisiaj przychodzę do was z czymś nietypowym, a mianowicie wymyślonym przeze mnie challengem.
A więc do rzeczy. Zapewne wiecie co to LBA ( Liebster Blog Awards), a ja wpadłam na pomysł podobnego challengu.
"Tych pięciu" - tak miałaby się nazywać ta seria. Zasady byłyby takie jak w LBA.
 Przykład:
1. Pięciu najprzystojniejszych: 5- Wellinger, 4- Murańka, 3 - Sjoen, 2-Fannis, 1- Tande
Oczywiście nominowalibyśmy 5 osób.  Sami również odpowiadalibyśmy na swoje pytania. Ja bym zaczęła. Co wy na to? Kto za pisze w komentarzu. Mam nadzieję, że propozycja będzie pozytywnie przyjęta. Dokładny regulamin wstawię jeśli będzie pozytywny odzew.
PS. Rozdział pojawi się za 2-3 tygodnie, bo teraz jestem chora, a na ferie wyjeżdżam na narty i nie będę miała czasu na pisanie.
Do następnego wpisu.
Panna Malfoy

2 komentarze:

  1. W sumie to nie wiem do końca na czym miałoby to polegać. Chyba jestem zbyt tępa, ale zawsze możesz spróbować. Może coś z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń