czwartek, 21 kwietnia 2016

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc  daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Dziękuję za nominację. Szczerze mówiąc jeszcze 3 miesiące temu nie pomyślałabym, że mogę zostać nominowana do LBA przez blogerkę że skocznego świata.

Pytania od Lilyz: 

1. Jakie cechy twoim zdaniem powinna mieć główna bohaterka?
Wszystko zależy od okoliczności opowiadania. Ja kocham czytać ff, w których dziewczyna jest wredna, następna, ale z czasem się zmienia.
2. Lubisz być w centrum uwagi, czy raczej trzymasz się swojej paczki.
Raczej trzymam się swojej paczki.
3. Masz przyjaciela/przyjaciółkę, czy paczkę przyjaciół.
Mam paczkę w mojej klasie, ale nie mogę jej do końca ufać. Moja najlepszą przyjaciółką jest dziewczyna o rok starsza ode mnie. Jej zawsze mogę ufać i zawsze mi pomoże. Mam jeszcze jednego kolegę, który zawsze mnie wysłucha, pomoże, rozśmieszy, ale nie jestem z nim jakoś bardzo związana.
4. Jedna rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie dnia.
Pewnie byłaby to książka  albo telefon.
5. Gdzie chciałabyś kiedyś mieszkać?
Kiedyś moim marzeniem było mieszkać w dużym mieście. Teraz jednak wolę mieszkać w mojej malutkiej gminie( jedna z najmniejszych w Polsce), ale od 3 lat bardzo ciągnie mnie w góry.
6. Pamiętasz swój pierwszy rozdział?
Jasne, że pamiętam. Mam w głowie obraz  mojej twarzy po przeczytaniu pierwszego komentarza. Wyświetlenia nie zrobiły na mnie ogromnego wrażenia, bo mam świadomość, że ktoś mógł się tylko pomylić. Komentarz daje pewność, że ktoś jednak czyta to,  co piszę.
7. Niezapomniany rok? Dlaczego on?
Jeśli miałabym wybierać z tych, które się już skończyły wybrałbym 2015. Dlaczego on?  Wtedy zdarzyło się bardzo dużo rzeczy, które zmieniły moje życie. Gdybym jednak mogła wybierać razem z bieżącym rokiem byłby to rok 2016. To w tym roku zrozumiałam na kogo mogę liczyć, a kto jest tylko gdy jednak dobrze.
8. Lubisz kawę, czy herbatę?
Lubię obie rzeczy, ale wolę herbatę.
9. Wolisz obejrzeć film, czy przeczytać książkę, na podstawie której był kręcony?
Zdecydowanie książkę. W filmie większość jest pozmieniana i nie ma już tego uroku.
10. Spodnie vs spódnice?
Spodnie.
11. Ulubione danie?
Nie mam ulubionego dania, aczkolwiek myślę, że mogłaby to być Pizza XD
12. Czekasz już na RIO, czy LGP, a może EURO?
Czekam na wszystkie te wydarzenia. Oglądam każdy sport. Czasami rodzice nie mogą mnie odgonić od telewizora. Nie potrafię wybrać jednego.



Ja nominuję: 
Aniaa ❤
Zuzia Zuzia
Lilka
Kolorowa Biel
J.
Mrs.princess
Sueños
Zuzi3333
Madziusa
Anette 15
Ann x

Pytania: 
1. Kto jest twoim ulubionym sportowcem?
2. Czy masz  ulubione opowiadanie?
3. Co skłoniło cię do przygody z pisaniem?
4. Jakbyś mogła zmienić jedną rzecz w twoim życiu, to co by to  było?
5. Wierzysz w przyjaźń damsko- męską?
6. Masz rodzeństwo?
7. Jaki kraj, miejscowość, region chciałbyś odwiedzić?
8. Masz zdjęcia z kimś sławnym?
9. Kim chcesz być w przyszłości?
10. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
11. Czy chcesz pisać coś jeszcze po zakończeniu obecnej historii?

3 komentarze:

  1. Kochana, dziękuję za nominację :**
    Odpowiedzi już gotowe, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam
    http://how-to-be-loved.blogspot.com/p/la.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację. :**
    Jeśli miałabyś ochotę przeczytać moje odpowiedzi to zapraszam: http://podaruj-mi-milosc.blogspot.com/2016/04/liebster-award-edit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za nominację! :D To znaczy dla mnie naprawdę wiele! ♥
    Odpowiedzi znajdziesz w zaktualizowanej zakładce:
    http://wspolnie-odmienmy-rzeczywistosc.blogspot.com/p/blog-page.html :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń